Da li ste ikada razmišljali o sezonskim reklamnim kampanjama? Marketinške strategije definisane na osnovu godišnjeg doba mogu značajno ojačati reputaciju vaše firme ili kompanije, odnosno podići svest o vašem brendu. S obzirom da je trenutno jesen, u tekstu koji je pred vama govorićemo o marketinškim idejama upravo za ovo godišnje doba. Mogućnosti su neograničene, od toga da kreirate sadržaj koji je vezan za jesen, pa sve do poklanjanja promotivnih proizvoda koji se lepo uklapaju u ovo godišnje doba. Na internetu možete pozadinu vašeg sajta redefinisati i podesiti je da bude u bojama jeseni, dok izlog vaše prodavnice možete ukrasiti žutim lišćem. Međutim, ako želite da drugi ljudi šire svest o vašem brendu i “šetaju” logo ili slogan vaše kompanije, onda je najbolje da u reklamne svrhe koristite odevne predmete i modne detalje.
Evo nekoliko primera modnih detalja koje možete iskoristiti za vašu reklamnu kampanju ove jeseni.
#1 Kišobrani
Osim žutog lišća i zrelog voća, jedna od najčešćih asocijacija na jesen je kiša. Jesen, pogotovo pozna, sa sobom donosi hladno i kišovito vreme, a jedan od načina da se odbranite od kiše je da sa sobom nosite kišobran. Verovatno ste primetili da po kišnom ili oblačnom danu ljudi dok čekaju gradski autobus ili dok idu ulicama često u ruci drže kišobrane. Pa zašto onda to ne biste iskoristili u marketinške svrhe?
Štampana reklama na kišobranima je odličan način da vaš brend bude pred očima ljudi i kada nije lepo i sunčano vreme. Logo vaše kompanije ili marketinški slogan možete štampati kao reklamu na platnu kišobrana, i takve kišobrane pokloniti poslovnim partnerima, zaposlenima u vašoj firmi ili vašim vernim kupcima. Možete ih deliti na promicijama ili kao poklon uz kupljen proizvod.
#2 Kape, rukavice i šalovi
Kape i rukavice su uglavnom zimska garderoba, ali mogu biti izuzetno korisne i kada tokom jeseni naglo zahladni. Izrađuju se u raznim bojama, dezenima, oblicima i od različitih materijala. Baš kao što na skijaškim rukavicama i kapama obično stoji brend proizvođača, tako i na onima koje vi budete poklanjali vašim klijentima i saradnicima može biti odštampan naziv vaše kompanije.
I dok kape i rukavice ljudi uglavnom nose kada je prilično hladno, šalovi su danas više modni detalj nego klasični zimski odevni predmet. Upravo iz tog razloga se izrađuju od različitih materijala, pa i od svile, da bi se mogli nositi i tokom jeseni ili proleća. Šalovi, pogotovo svileni, odaju utisak otmenosti i čest su modni detalj na modnim revijama, prijemima ili drugim događajima gde se okupljaju ugledni i viđeni ljudi. Zato su idealni da se na njima nađe naziv ili logo vaše kompanije i da na pravom mestu predstave vaš biznis.
#3 Vodootporna kabanica
Tokom prošle sezone na jesenjim revijama mode često su bile zastupljene plastificirane kabanice i gumene čizme. Sva je prilika da će i ove jeseni takođe biti pomama za ovom vrstom obuće i odeće. Osim kao modni detalji, kabanice su i izuzetno praktične i korisne jer su napravljene od materijala koji ne propuštaju vodu. Zato ih ljudi rado nose kada krenu kišni dani.
Iz ovih razloga vodootporne kabanice predstavljaju idealan materijal za štampanu reklamu. Najupečatljivije su kabanice fluorescentnih boja ili one prozirne, pa je i naš savet da upravo njih birate kada želite da ih uključite u vašu marketinšku strategiju, i da na njima štampate ime ili amblem vaše kompanije.
#4 Trake za uši
Ovo je još jedan modni detalj koji najveće sportske kompanije proizvode i ujedno koriste kao tradicionalnu marketinšku metodu kako bi podizale svest o svom brendu. Postoje ljudi koji ne vole da nose kape, pa za hladnije dane umesto njih koriste trake koje im prekrivaju uši. Trake najčešće možete zapaziti na ljudima koji i tokom hladnijih dana vole da trče na otvorenom i da na taj način održavaju svoju fizičku kondiciju. Deluju prilično sportski i u trendu.
S obzirom da ima sve više pobornika zdravog i aktivnog načina života, trake za uši predstavljaju sjajan način za promociju vašeg poslovanja. Možete ih podeliti učesnicima nekog sportskog događaja na otvoreno i na taj način još više približiti svoje poslovanje zajednici u kojoj se nalazite.
#5 Vetrovke
Kao što i sam naziv kaže, njihova osnovna namena je da zaštite ljudsko telo od vetra. Vetrovke su oduvek bile popularne ali se danas sve više koriste u svetu mode kao posebni modni elementi tokom vetrovitih prolećnih i posebno jesenjih dana. Odličan su poklon za ljude koji svoje poslove obavljaju na otvorenom i naravno, mogu biti jako dobar način da reklamirate vaše poslovanje. Zamislite samo koliko biste više bili u vidokrugu potencijalnih kupaca kada bi se na ulici ljudi šetali u vetrovkama sa bojama vašeg brenda.
Vetrovke se proizvode od različitih materijala. Mogu biti od prirodne ili sintetičke tkanine, a takođe mogu biti i gumirane. Shodno materijalu od kog su izrađene, na njima se mogu naći nalepljene, izvezene ili štampane marketinške poruke. Baš kao što se na njima mogu često videti Adidas ili Nike logotipi, vetrovke isto tako možete iskoristiti i za vaš logo ili reklamnu poruku koja će podizati svest o vašem brendu.
#6 Prsluci
Prsluci predstavljaju izuzetno lep poklon poslovnim partnerima odnosno manjim firmama koje koriste vaše usluge ili prodaju vašu robu. Možete ih pokloniti i ljudima koji rade u vašoj kompaniji. Sa jedne strane, mali znak pažnje prema poslovnim partnerima i saradnicima, a sa druge izuzetno koristan odevni predmet.
Izvezen mali amblem vaše kompanije sa prednje leve ili desne strane prsluka ili odštampan logo preko celih leđa jako su efikasan način reklamiranja vašeg poslovanja. Zato su prsluci, uz majice, najrasprostranjeniji odevni predmet koji velike kompanije koriste u u reklamne svrhe.
Ovo su samo neki od modernih detalja koje možete koristiti tokom jeseni u vašoj marketinškoj kampanji. Generalno, svi odevni predmeti i aksesoari koji se koriste da bi upotpunili odevnu kombinaciju mogu da budu odličan marketinški materijal. Za sve njih jedno je zajedničko - povećavaju vidljivost vašeg brenda kod publike i pomažu vam da bolje brendirate posao kojim se bavite.
foto: Pexels.com
Svi komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu i nacionalnu mržnju kao i netoleranciju svake vrste neće biti objavljeni. Na ovom portalu govor mržnje je strogo zabranjen. Ime i e-mail adresa su obavezni za sve neregistrovane korisnike sajta.
Zadržavamo pravo izbora komentara koji će biti objavljeni.