Trenutno se nalazite na strani: O nama Marketing Pozicije za reklamiranje “Nikola Cola” za deljenje radosti i Plazma za srećan put!
 
 

“Nikola Cola” za deljenje radosti i Plazma za srećan put!

Direktor i vlasnik jedne velike kompanije u Americi je svojevremeno rekao da marketing više nije prodaja proizvoda koji se naprave već pravljenje proizvoda koji mogu da se prodaju. Koliko su svetske kompanije pribegle toj formuli i koliko su marketinški imperativi, u slobodno prevedeno, zapovesti, avanzovali u vremenu globalne ekonomske krize, pokazuju baš te najveće kompanije u svetu i kod nas, koje koriste svo svoje umeće da donekle zadrže moć, a kontrolu nad proizvodom prepuste kupcima.

 

Jedna od vodećih svetskih kompanija, Coca Cola, je u Srbiji, uporedo sa ostalim evropskim tržištima, pribegla personalizovanom „dodvoravanju“ kupcima sa porukom „podeli radost“! Naime, boce i limenke ovog najpopularnijeg gaziranog pića, od sada nose  najpopularnija srpska imena i nadimke. Tako će neke „zero“ Marije, odnosno „silver“ Pozerke, odnosno „diet“ Nikole, dobiti svojih pet minuta slave i deliti radost sa prijateljima i porodicom, a Coca Cola „kompanijerosi“  će na svojim bankovnim računima dobiti pet evra više i deliti radost među sobom! Ovde je , očigledno, zadovoljstvo obostrano.

Sa druge strane, jedna od vodećih srpskih kompanija, Bambi, svojim Plazma keks proizvodom, sa bilborda ispraća potrošače u gradovima širom Srbije. Kragujevac i Plazma će vas na izlasku iz grada „pozdraviti“ i poželeti vam srećan put! Kraljevo i Plazma će primeniti isti recept učtivosti, Čačak takođe. Čitava marketinška mašinerija kompanije iz Požarevca je svoju aparuturu bazirala na srdačnosti i učtivosti. Možda je baš to ono što nedostaje, kako potrošačima tako i proizvođačima, u kriznom i brzom vremenu u kojem živimo, ona spona koja je neophodna da 4P marketing miksa delaju kao kompaktna celina.

Napisala: Jelena Mithra Eowen

Izvor: mBlog Serbia